Atacfs (Canlı Destek Sistemi)

İnternet aracılığıyla iletişim, artık iş süreçlerinin önemli bir parçası. Varlığınızı sektöre duyurmak, hatırlatmak; müşterilerinizle sağlıklı ve devamlı bir iletişim kurmak, yönlendirmek, müşterilerinizin mal ve hizmete ulaşımını kolaylaştırmakta internet erişimi çok önemli roller üstleniyor.

Atamedya tarafından geliştirilen Atacfs yazılımı, bütün bu fonksiyonları içinde barındıran web sitesi kavramını yeniden tanımlıyor. Onu, sizin için çok verimli bir araç haline getiriyor, web siteniz üzerinde sınırsız bir kontrol imkanı sağlıyor, müşterilerinizle doğrudan iletişim kurmanın yolunu açıyor. Atacfs ile web sitenizi ziyaret eden her müşterinizle anında iletişim kurabilir, sohbet edebilir, aradığı ürün ve hizmete yönlendirebilirsiniz.

Atacfs ile web sitenizi ziyaret eden her kişinin nereden size ulaştığını da görebiliyorsunuz. Arama motoruna firma isminizi yazarak mı yoksa aradığı hizmet, ürün ya da mamulün ismini yazarak mı ulaşmış? Bütün yanıtlar Atacfs ile anında elinizde.

Canlı Destek Sisteminin Özellikleri 1.Sitenizi ziyaret edenlerle canlı iletişim

Web sitenizi ziyaret eden her kullanıcıyı anında görebilir, dilediğiniz ziyaretçi ile anında iletişim kurup, konuşabilirsiniz. Kullanıcının bilgisayarında açılan pencere kullanıcının da size ulaşmasını sağlar.

2. Ziyaretçi hakkında bilgilenme

Web sitenizi ziyaret eden kullanıcının hangi kanalla (Google veya başka bir arama motoru vs) veya hangi anahtar kelimeyi kullanarak sitenize ulaştığını görebilir, iletişim ve iş planlarınızı ona göre düzenleyebilirsiniz.

3. Ziyaretçinin ilgi alanını görebilme

Sistem size, ziyaretçinin sitenizdeki hangi ürünle ilgilendiğini görme olanagı da tanıyor. Böylece ziyaretçinin hangi sayfada hangi ürününüzle ilgilendiğini öğrenebilirsiniz. Ziyaretçinin sitenizde ne aradığını görüp, ilgili sayfaya-ürüne yönlendirebilirsiniz.

4. Ziyaretçinin hangi sayfada olduğunu görebilme

Ziyaretçinin sitenizin hangi sayfası ile ilgilendiğini ve o sayfada hangi bilgiyi/ürünü aradığını görebilir, ziyaretçinizi aradığı ürün ve hizmete yönlendirmenizi bu bilgiye göre en seri şekilde yapabilirsiniz.

5. Ziyaretçinin sitedeki geçmişi

Dilerseniz her ziyaretçinin sitenizi daha önce kaç kez ziyaret ettiği bilgisini de edinebilirsiniz. Bu size rastgele ziyaretçilerle, daimi ziyaretçileri ayırma olanagı verir. Pazarlama planınızı bu bilgiye dayanarak yaparak iş verimliliğini arttırabilirsiniz.

6. İç ve dış denetim sağlama

Sistem aracılığıyla müşterilerinizle çalışan personelin nasıl bir diyalog kurduğunu, müşteriye doğru bilgilendirme ve yönlendirme yapıp yapmadığını denetleyebilirsiniz. Müşteriyle diyalog kurarak, müşteriye ziyaret yapılmasını veya müşterinin kuruma ziyaretini sağlayabilirsiniz.

7.Sitenin özelliklerine uygun ve şeffaf tasarım

Atacfs sisteminin bütün uzantılarını, firmanızın web sitesinin tasarımı ve renklerine binlerce renk seçeneği içerisinde uyumlu hale getirebilirsiniz.  Atacfs sistemiyle konuşurken açılacak olan pencerenin şeffaf ve taşınabilir olması sağlayabilirsiniz.

8. Canlı iletişim kurabilme

Atacfs sistemini kullanan web sitesi açıldığı anda sitenin alt kısmında açılacak olan şeffaf buton sayesinde her ziyaretçi site görevlisiyle anında konuşma imkanına kavuşur. Sistem size yüz yüze iletişim kurma olanagı sağlamaktadır.

9. Çevrim içi – Çevrim dışı özelliği

Atacfs sistemi tamamen sizin kontrolünüzdedir, dilediğiniz ziyaretçi ile iletişim kurabilir, arzu etmediğiniz hallerde sistemi iletişime kapatabilirsiniz. Yani, sistem site görevlisine istemediği ziyaretçileri engelleme olanagı verir.

10. Ziyaretçi mesajını görebilme

Site görevlisinin çevrim dışı olduğu durumlarda da, ziyaretçiniz istediği not ve mesajı siteye bırakabilme imkanına sahiptir. Böylece sistem sizi her an ulaşılabilir kılmaktadır. Ziyaretçinin bıraktığı mesaja siz cevap verdiğinizde taktirde de mesajınız ziyaretçiye ulaşacaktır.

11. Ziyaretçi tanımlama bilgisi

Atacfs sistemi, siteye giriş yapan her ziyaretçinin hangi ülkeden, hangi şehirden ya da hangi ilçeden siteye giriş yaptığını görme olanagı verir. Bu olanak size potansiyel müşterilerinizin yoğunlukla bulunduğu bölgeleri öğrenme imkanı sağlar.

12. Hareketli buton

Atacfs sisteminde çok sayıda kişiyle aynı anda konuşabilirsiniz. Eğer sistemde birden fazla görevli varsa, ziyaretçi istediği görevli ile konuşma şansına sahip olur.

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste