Dijital Reklamların En Yenisi: Twitter Reklamları

Gündemin sürekli değiştiği, en güncel sosyal ağlardan biri olan Twitter’da sizin de reklamınız yer alsın!

Her geçen gün değişen ve gelişen teknoloji ile sosyal ağlarda hemen her gün bir yenilik ile karşılaşıyoruz. Sosyal ağların kullanımı hızla artıyor bu nedenle markalar tüketicilerine ulaşmak için dijital reklamlara yönelmiş durumdalar. Facebook, instagram başta olmak üzere reklamların aktif rol aldığı platformlara bir yenisi eklendi; Twitter reklamları.


Twitter, sağladığı haber potansiyeli ve kullanıcıların düşüncelerini özgürce yayınlayabildiği en çok kullanılan bir sosyal ağdır. Peki 'Twitter üzerinde reklam nasıl yapılır? Twitter reklam politikaları nelerdir?'


Twitter Reklam Politikaları

 

Twitter’ın öncelikli politikası kullanıcılarını güvende tutmaktır. Reklam alma veya bu reklamı kullanıcıya ulaştırma aşamasında en çok dikkat ettiği politika kullanıcıları güvende tutmaktır. Reklam verecekler; verecekleri reklam sonucunda ürün, hizmet ve mesajın güvenliklerinden sorumlu olurlar.


Twitter’ın güvenlik ortamını sağlamak için koyduğu diğer politikalardan bazıları şu şekildedir;


•Yanıltıcı ve aldatıcı reklamlar vermek kesinlikle yasaktır.

•Güvenli olmama ihtimali yüksek olan hizmetlere yönelik reklamlar vermek kesinlikle yasaktır.

•Verilecek reklamdaki ürünler yasa dışı ürünler ise reklamları yasaktır.

•Twitter işleyişiyle ve Twitter reklamlarının işleyişiyle ilgili sorun oluşturabilecek reklamlar yasaktır.


Twitter, bazı ürün veya hizmet tanıtımlarına da yasak ve kısıtlamalar getirmiştir. Bunlar; nefret söylemi ve hakaret, casus yazılım ve yasadışı bilgisayar korsanlığı yapmak, silah ve benzeri patlayıcı ürünler satmak, sahte bilet satışında bulunmak gibi reklamların yayınlanması kesinlikle yasaktır.


Twitter’da Nasıl Reklam Yapılır?

 

Twitter üzerinden reklam yapabilmek için öncelikle bir twitter hesabına sahip olmanız gerekmektedir. Twitter’da ancak bir hesabınız olduğunda reklam yapabilirsiniz ve bu hesap üzerinden reklam yapmak istediğiniz zaman http://ads.twitter.com adresine gitmeniz ve giriş yapmanız gerekmektedir. İlk olarak karşınıza bir reklam oluşturma aşaması gelecektir. Reklam kampanyanıza başlarken bir genel ad olması şarttır. Bu genel ad sizin vermek istediğiniz mesajı en kısa yoldan vermenizi ve akılda kalıcı olmanızı sağlayacaktır.


Kampanyanızın bir süresinin olması ve bu sürenin ürüne ve içerik tanıtımına göre ayarlanması gerekmektedir. Tüm bu aşamaların ardından reklamınızı vereceğiniz alanı ve reklam kitlenizi iyi ayarlamanız gerekmektedir. Reklamınızı oluştururken ürün içerikleriyle bağlantılı arama, paylaşım veya sayfalarda yapmaya dikkat etmelisiniz.


Twitter üzerinden reklam oluştururken reklam içerisinde mutlaka ürün tanıtımıyla ilgili anahtar kelimeler seçilmeli ve çarpıcı içerikler kullanılmalıdır. Çünkü gezinti yapan kullanıcının dikkatini çekmeli ve bunun sonucunda tanıtımınızı başarıya ulaştırabilmelisiniz.


Sponsorlu Tweet Nedir?

 

Twitter’daki sponsorlu tweetler ile geniş takipçi ağına sahip kullanıcıların paylaşımlarına sponsor olmanız ve ücretli şekilde tweetlerinde kendi reklam ve linkinizi bulundurmanızdır. Sizin bu sponsorluğunuz ile hesap sahibi sizden veya ürününüzden bahsedeceği her tweet başına belirli bir ücret alacaktır.


En aktif kullanılan, gündemin sürekli değiştiği en güncel sosyal ağlardan biri olan Twitter’da sizin de reklamınız yer alsın, ürün ve hizmetleriniz daha fazla kişiye ulaşsın istiyorsanız Twitter reklamlarına yukarıdaki adımları izleyerek bir şans vermelisiniz.

Benzer Blog yazıları

Online İtibar Krizi Nedir?

İnternetin yaygın olarak kullanılmaya başlamasıyla birlikte kişiler birbirleriyle daha çok iletişim kurup etkileşime geçmeye başlamışlar...Devamı…

Neden Dijital Pazarlama?

Dijital pazarlama nedir? Dijital pazarlama, internet ortamında, online araçlarla ürün ve hizmetlerinizin düşük büt&...Devamı…

Küçük İşletmeler İçin Dijital Reklamcılığın Faydaları

Dijital reklamcılık küçük işletmeler için de oldukça önemlidir. Çünkü hitap edeceği, potansi...Devamı…

Yeniden Markalaşmanın Önemi

İşletmenizi yeniden markalaştırmak veya markanızın logosunu yeniden tasarlamak istiyorsanız, 2019’da bilinmesi gereken markalaşma eğilimlerini v...Devamı…

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste