Google Arama Trendleri Nedir?

Google’ın arama motoruna ne sıklıkta girildiğini gösteren bir arama eğilimleri özelliğidir. 15 Ocak 2020

Google Arama Trendleri, belirli bir arama teriminin belirli bir süre boyunca sitenin toplam arama hacmine göre Google’ın arama motoruna ne sıklıkta girildiğini gösteren bir arama eğilimleri özelliğidir. Google Arama Trendleri, karşılaştırmalı anahtar kelime araştırması ve anahtar kelime arama hacminde etkinlikle tetiklenen ani artışları keşfetmek için kullanılabilir.

Google Arama Trendleri, arama hacmi dizini ve arama motoru kullanıcıları hakkındaki coğrafi bilgiler dahil olmak üzere anahtar kelimeyle ilgili veriler sağlar.

 

Google Arama Trendleri Nasıl Çalışır?


Aracı ziyaret ederek ve şu anda hangi aramaların trend olduğunu görmek ve ardından daha fazla bilgi için bir konuyu inceleyerek Google Arama Trendleri'ni yukarıdan aşağıya doğru keşfedebilirsiniz. Ayrıca, arama hacminin o terim için zaman içinde ve farklı konumlarda nasıl değiştiğini görmek için aracın üst kısmındaki arama kutusuna bir arama terimi de girebilirsiniz. Daha ayrıntılı veriler için konumu, zaman dilimini, kategoriyi veya sektörü ve arama türünü değiştirin.

Google arama eğilimleri verileri pazarlamacılar için çok yararlı olabilir. Örneğin, sezonluk bir işletme işletiyorsanız, işletmenizle alakalı arama terimleri trend olduğunda pazarlama çalışmalarınızı hızlandırmak istersiniz. Arama hacmindeki ani artışlar sırasında, AdWords'teki tıklama başına maliyetiniz daha yüksek olacaktır, bu nedenle ürünleriniz veya hizmetleriniz eğilimliyken AdWords harcamanız için daha fazla bütçe ayırdığınızdan emin olun.

 

Googlearamatrendi

 

Google Arama Trendleri'nde bulunan verileri birkaç farklı pazarlama amacıyla kullanabilirsiniz:

 

Ücretli aramada, Google Arama Trendleri verileri, sezonluk kampanyalarınızı bilgilendirmek için kullanılabilir; bu da maliyet planlamasına ve envanter stoklamasına yardımcı olur. Buna ek olarak, negatif anahtar kelimeler olarak ayarlamanız gereken alakasız trend terimlerini bulmak için Google Arama Trendleri'ni kullanabilirsiniz, böylece trend olan bir arama maliyetlerinizi çılgınca etkilemez.

SEO ve içerik pazarlaması için, hedef pazarınızdaki kullanıcıların ne hakkında bilgi aradığını öğrenmek için Google Arama Trendleri'ni kullanın. Popüler konular hakkında yazmak, sitenize trafik çekmenize yardımcı olabilir.

Reklam öğenize ilham vermek için, şu anda genel hayal gücünü hangi konuların ele geçirdiğini görmek için Google Arama Trendleri'ne göz atın. İster bir e-posta patlaması, ister bir Facebook reklamı veya bir radyo reklamı olsun, pazarlama kampanyalarınızda trend olan bir konuya (yeni türden müzik veya dans gibi) başvurmak, reklamlarınızın katılımını artırabilir. 
 

Benzer Blog yazıları

SATA Nedir?

SATA ( Serial ATA ) Nedir?   Serial ATA, masaüstü bilgisayarlardaki, bazı sunuculardaki ve ağa bağlı depolama cihazlarındaki paralel ...Devamı…

Evden Çalışanlara Tavsiyeler #Evdekal

Aslında uzun süredir ofislerde çalışan bir çok kişinin en az bir kere aklından geçmiştir evden çalışmak. Ama her şeyd...Devamı…

Aygıt Sürücüsü Nedir?

Aygıt sürücüsü, bir donanım aygıtını kontrol eden bir tür yazılım programıdır. Herhangi bir bilgisayarda, akıllı telefon...Devamı…

Swot Analizi Nedir?

SWOT analizi güçlü ve zayıf yönlerinizi anlamanıza, fırsatların farkına varmanıza ve karşılaşabileceğiniz tehditleri görmen...Devamı…

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste