Instagram Stories ile etkileşiminizi arttırabilirsiniz!

Hikaye özelliğini en etkili şekilde kullanarak etkileşiminizi arttırabilmeniz mümkün! 26 Haziran 2019

Siz de en popüler sosyal ağ olan instagramda, Stories’i daha etkili şekilde kullanarak takipçilerinizin ilgisini çekebilirsiniz. Nasıl mı? Detaylara ve yeni eklenen özelliklere dikkat ederek.. Örneğin;

 

Instagram Stories hazırlarken, kullanıcılara anlattığınız bir hikayeniz olsun. Devamına merak ederek bakmak isteyeceği cümlelere yer verin. Birbirini tamamlayacak hikayeler oluşturun. Sadece fotoğraf paylaşmak kullanıcıların ilgisini çekmez önemli olan ne anlatmak istediğinizi detaylı şekilde göstermektir. Ama şunu da unutmamalısını ki, post paylaşımlarında olduğu gibi, çok fazla paylaşım yapmak story’de de takipçilerinizin sıkılmasına neden olacaktır. Bu nedenle tam anlamıyla takipçilerinizi etkileyebilecek paylaşımlar yapmaya dikkat etmelisiniz!


Hazırlayacağınız metinlerde kullanacağınız dili, anlatımı hitap ettiğiniz kitleye yönelik belirlemek çok önemlidir. Video paylaşımlarında, kullanıcılarınız videonuzun sesini duymayabilirler. Videonuzdaki önemli bir konuşmayı takipçileriniz duyamayabilirler. Videonuza uygun şekilde açıklayıcı metinler yazarak ilgilerini çekebilirsiniz. Unutmayın ki merak uyandıran cümlelerin akılda kalma olasılığı yüksektir. Bu ilgiyi yakaladığınızda kullanıcılar sizin hikayelerinizi izlerken sesi açmaya özen gösterecek ve sizi ilgiyle takip edeceklerdir.


Etiket kullanmaktan kaçınmayın, seçtiğiniz etiketlerle daha çok kullanıcıya ulaşabilirsiniz. Eğlenceli gifler de kullanmaya özen gösterin! Konum paylaşmaya da özen gösterin, daha fazla kişiye ulaşmanıza yardımcı olacaktır bu neden mutlaka kullanmaya özen gösterin.

 


Markanıza uygun olarak anket oluşturabilir, ‘bana soru sor’ özelliğini kullanabilirsiniz. Ama sorulan soruları da yanıtsız bırakmamalısınız çünkü takipçileriniz kendi sorusunun cevabını görmek için profilinizi ziyaret edeceklerdir. Anket özelliğini kullanarak bir konu hakkında kullanıcılarınızın düşüncelerini öğrenebilir onun üzerinden ilerleyebilirsiniz. Gelen cevaplar stratejilerinizi belirlemenize yardımcı olacaktır.  Test özelliğini kullanarak takipçilerinize keyifli anlar yaşatarak bilgilerini de sınayabilirsiniz, bundan oldukça keyif alacaklardır.


Takipçilerinizi yönlendirin! Şöyle düşünün onların ilgilisini yakalamak için 15 saniyeniz var ve bu saniyeleri en etkili şekilde kullanmak zorundasınız! onlara ne yapacağını söyleyerek dikkatlerini çekebilirsiniz. Eğer 15 saniyeden fazla zamana ihtiyacınız var ise, internet sitenizde daha fazlası olduğunu ve mutlaka ziyaret etmeleri gerektiğini düşünüyorsanız, doğru ve etkili yönlendirmeler yapmalısınız.

 


Kullanıcılarınız için öyle ilgi çekici hikayeler hazırlamalısınız ki ekran görüntüsü bile almalarını sağlamalısınız. Markanızın bilinirliliğinin artması için eğlenceli hikayeler hazırlayarak paylaşılmasını sağlayabilirsiniz. Hazırladığınız görselin altına marka adınızı da yazarak takipçilerinizin arkadaşlarına da ulaşabilmeniz mümkün olacaktır.


Hikaye özelliğini aktif şekilde kullanarak ve bu detaylara dikkat ederek daha fazla kullanıcıya ulaşabilirsiniz.
 

Benzer Blog yazıları

Instagramda Hikayeye Nasıl Link Verilir?

İnsanların yoğun bir şekilde kullandığı platformların ise birer reklam mecrası haline dönüşmesi kaçınılmazdır. Aslında bu durum telev...Devamı…

LinkedIn Nedir, Linkedln İle Neler Yapabilirsiniz?

LinkedIn Nedir?   Facebook, Instagram, Twitter ve bir düzine kullanıcı gibi, LinkedIn sosyal bir ağdır. Ve diğer sosyal ağlarda olduğu gib...Devamı…

İnstagram Keşfete Nasıl Çıkılır?

İnstagram keşfete çıkmak için birçok yol izleniyor. Özellikle düşük takipçili hesaplar birbirleriyle beğeni...Devamı…

TBT Ne Demektir?

TBT, geçmişten bir fotoğraf ya da fotoğrafın paylaşıldığı aslında Throwback Thursday’in kısaltılmış hali olan etiket, genellikle Perşembe...Devamı…

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste