Neden Dijital Pazarlama?

Dijital pazarlama ile pazar payınızı arttırın, rakiplerinizin önüne geçin! 20 Aralık 2018

Dijital pazarlama nedir? Dijital pazarlama, internet ortamında, online araçlarla ürün ve hizmetlerinizin düşük bütçeler ile büyük kitlelere ulaştırılabilmesidir.

 

Günden güne artan internet kullanımı ile dijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemlerinin önüne geçti. Firmalar internet üzerinde oluşturulan reklamlar ile daha fazla potansiyel müşterisine ulaşma şansı yakaladılar. Hal böyle olunca dijital pazarda firmalar arasında da bir rekabet ortamı başladı.

 

Bir firma için SEO, SEM, sosyal medya reklamları ve yönetimi, mobil pazarlama, satış ortaklığı.. dijital pazarlamanın temel araçlarındandır.

 

Dijital Pazarlamayı neden tercih ediliyor?

 

İlk etken ölçülebilir olmasıdır. Size özel oluşturulan reklamın tüm istatistiklerine ulaşmayı mümkün kılar. Maliyeti, zaman aralığı, hedef kitle, ilgi alanları, yaş, şehir vs. tüm detaylar size en uygun şekilde belirlenmelidir. Böylece reklam sonuçları daha amaçlar doğrultusunda alınmış olur. Reklamınızın kaç kişiye ulaştığı, hangi şehir ve panellerden görüntülendiği, kaç kişinin ilgisini çektiği ve sizinle iletişime geçtiği vs. tüm detay ve geri dönüşleri görebilme şansına da sahipsiniz.

 

Etkili reklam kampanyası ile ürün ve hizmetleriniz hızlı şekilde potansiyel müşterilerinize ulaşsın! Potansiyel müşterilere ulaşmanız için hedeflerin doğru belirlenmesi çok önemlidir. Dijital pazarlamada profesyonel desteğe bu yüzden ihtiyacınız var. Her firmanın, oluşturulacak her reklamın amacı, hedefleri farklıdır bu nedenle her zaman farklı hedef kitleler belirlenerek hareket edilmelidir.

 

Reklam bütçenizi optimize edebilir sonuçlarına anında ulaşabilirsiniz. Reklamlarınız istediğiniz an durdurulabilir, istenilen etki alınmadığı zaman da değiştirilebilme imkanına sahipsiniz. Sonrasında bu sonuçların birbiri ile kıyaslamak da mümkün. Hangi ürün ve hizmetiniz daha çok ilgi gördüğünü belirleyip reklam stratejilerinizi de o doğrultuda oluşturmayı da etkin kılar.

 

Dijital pazarlama ile reklam harcamalarını minimize edip karlılığınızı maksimize etmek mümkün. Doğru reklam strateji ile rekabette etkin şekilde siz de yerinizi alın hatta pazar payınızı arttırıp rakiplerinizin önüne geçin!

 

Benzer Blog yazıları

Online İtibar Krizi Nedir?

İnternetin yaygın olarak kullanılmaya başlamasıyla birlikte kişiler birbirleriyle daha çok iletişim kurup etkileşime geçmeye başlamışlar...Devamı…

UTM Link nedir? Nasıl Kullanılır?

UTM Nedir?    UTM Link (Urchin Tracking Module), 2005 yılından bu yana sitenize gelen bağlantıları, Google Analytics üzerin...Devamı…

Dijital Pazarlama Avantajları ve Dijital Pazarlama Teknikleri Nelerdir?

Dijital Pazarlama, marka, ürün veya hizmet için yapılan pazarlama kampanyalarının internetin çeşitli kaynaklarını kullanarak y...Devamı…

Etkili Sosyal Medya İçerikleri Nasıl Oluşturulur?

Sosyal medya içerikleri oluştururken öncelikle ne anlatmak istediğinize karar vermelisiniz. O ürün veya hizmet ile ilgili n...Devamı…

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste