Sosyal Medya İçeriği Nasıl Oluşturulur?

Başarılı bir sosyal medya hesabı için çok iyi planlanmış içerik üretmelisiniz.

İşiniz için sosyal medya kanallarını başlatmak, ister iyi kurulmuş bir işletme olun, isterse bir girişim olsun. 

 

Çoğu zaman, markalar satmaktan başka bir şey yapmayacaklar. Sosyal medya bir ilişkidir. Sadece mesajlar ile başarı sağlayamazsınız. Başarılı bir sosyal varlığa sahip olmak için izleyicilerinizi dinlemelisiniz.  

 

İçerik yazmaya başlamaya istekli olsanız da, öncelikle markanızın kişiliğini ve takipçilerinizle nasıl iletişim kurmak istediğinizi tanımlamanız gerekir. 

 

İlk önce müşterileriniz hakkında biraz bilgi sahibi olmanız gerekir. 

 

Bloglar 

 

Bloglar web sitenize trafik çeker ve uzmanlığınızı sergilerler. Bloglar bazen izleyicinin sorunlarını da çözebilir. Bu blogları sosyal medyada paylaşmak, izleyicileri web sitenize yönlendirir. 

 

Durum çalışmaları 

 

Sektörünüzde nasıl üstünlük sağlıyorsunuz? 

 

Birlikte çalıştıkları şirketler hakkında kendinden emin hissetmek gibi beklentiler. Başarılarınızı kitlenizle paylaşmak, yaptığınız işlerdeki bilgi ve uzmanlığınızı tekrar doğrular. 

  

Videolar 

 

Videolar, sosyal medya platformlarının tercih edilen yöntemidir ve bunun için iyi bir neden var. 

 

Bazı insanlar izleyerek öğrenmekten hoşlanırlar. Videolar, şirketinize bir bakış atma fırsatı sunar. Çoğu insan sahne arkasında neler olup bittiğini görmek ister. 

 

İnfografikler 

 

Bazen metin ağırlıklı içeriği okumak sıkıcı olabilir. Ancak, Infographics kullanımıyla izleyicilerinize tek bir bilgilendirici resim hakkında bilgi verebilir ve öğretebilirsiniz. Grafikte bir hikaye anlat. Infographics, kolayca tüketilebilir bir içerik parçasında izleyicilere güçlü bir yumruk atıyor.  

 

  

Güncellemeler / Duyurular / İç Haberler 

 

Yeni bir ekip üyesi işe aldınız mı? ya da şirket içinde birisini tanıtdınız mı? 

 

Şirket haberlerinizi kitlenizle paylaşmak, yalnızca ürününüzü veya hizmetinizi kullanmaktan daha bağlı hissetmelerini sağlar. 

 

İpuçları 

 

İzleyicilerinize ne yaptığınızı ve gün boyunca nelere odaklanabileceklerini hatırlatacak bazı ipuçlarını paylaşın. 

 

Bayram 

 

İşinize uygun bir tatil bulun ve büyük günü nasıl kutladığınızı paylaşın. Bu, izleyicilerinizle yarışma ve küçük bir ödül olarak bile işe yarayabilir. 

 

Haberler 

 

Şu an endüstrinizde herhangi bir güncel olay var mı? Bir cilt bakım şirketi iseniz ve belirli bir kimyasalın cildiniz için kötü olduğunu söylerseniz, ürünlerinizin o kimyasal maddeden arınmış olduğunu ilan edebilirsiniz. 

Benzer Blog yazıları

Linkedin şirket sayfanızın etkileşimini nasıl arttırabilirsiniz?

Linkedin'e katılımın çoğu kişisel düzeydeyken, işletmenizin Linkedin şirket sayfasının potansiyelini göz ardı etmemelis...Devamı…

Organik Sosyal Medya Pazarlama Stratejisi

Başarılı bir organik sosyal medya pazarlama stratejisi oluşturmak günden güne zorlaşsa da imkansız değil.  Bu yazımızda sosyal ağlar...Devamı…

Etkili İnstagram Kullanımı

Aylık 800 milyonu aşan kullanıcısıyla en çok tercih edilen sosyal ağlardan biri olan İnstagram'da popüler olmak aslında sandığınız ...Devamı…

Sosyal Medya Paylaşım Boyutları

Popüler sosyal ağların hemen hepsi her geçen gün arayüz değişiklikleri nedeniyle paylaşım görselleri ölçül...Devamı…

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste