x Facebook Paylaşım Örnekleri

Facebook Paylaşım Örnekleri

Facebook Paylaşımları Nasıl Yapılır?

Günümüzde bir facebook sayfasına sahip olmak, dijital pazarlama yöntemleri arasında hem düşük maliyetli hem etkili. Hemen herkesin kullanmakta olduğu facebookta doğru zamanda doğru paylaşımları yaparak daha fazla etkileşim alabilirsiniz. Peki etkili facebook paylaşımları nasıl yapılır?

Anı yakalayın, farklı olun! Düzenli şekilde paylaşım yapmaya özen göstermelisiniz. Hedef kitleniz için doğru zamanlama çok önemlidir çünkü etkileşiminizi desteklemeniz gerekir. Etkileşim oranının yüksek olması hedef kitleniz ile aranızdaki bağı güçlendirmede de etkili olacaktır. Fakat içeriklerinizi hazırlarken bazı dikkat etmeniz gereken unsurlar vardır. Peki bunlar nelerdir?

Sosyal pazarlamada en önemli şey içerik. Hazırlanan içerikte en önemli unsur ise görsel! Hazırladığınız içeriğin görsel seçimi mutlaka özgün ve ilgi çekici olmalıdır. Görsel seçiminde facebook için fotoğraftan çok video paylaşıma ağırlık verebilirsiniz. Çünkü en çok etkileşimi video içerikler almaktadır. Kullanıcı kitlesi ilgi çekici videoları hem izlemeyi hem de paylaşmayı çok seviyorlar. Sizi takip eden kullanıcılara video ağırlıklı olarak güzel içerikler paylaşmanız, sizi takip edilir kılacaktır. Kullanacağınız fotoğraflarda da en iyi görsellerinizi seçmeye özen göstermelisiniz ki ilgi hep üzerinizde olsun. İçerik metniniz okuyucusunu sıkmamalıdır. Uzun içerikler paylaşacaksanız bile metnin akışı okuyucusunu içine çekmelidir.

İçerik metniniz okuyucusunu sıkmamalıdır. Uzun içerikler paylaşacaksanız bile metnin akışı okuyucusunu içine çekmelidir.



Facebook Durum Örnekleri Facebook'ta en iyi etkileşimi video paylaşımları almaktadır!

Paylaşımlarınızı hazırlarken seçeceğiniz fotoğraf/video, metin ve hashtag mutlaka birbirini tamamlamalıdır. Görsel metin bütünlüğü ile etkili facebook post örnekleri nelerdir?

Facebook paylaşımlarınızı hazırlarken sizi merakla takip eden kullanıcıyı sıkmamaya özen gösterin. İlham verin, pratik ve eğlenceli bilgiler paylaşın. Markalar ürün ve hizmet hakkında bilgi verirken, kendine dair gelişmeleri paylaşırken onu takip eden kullanıcı merakla bekleyecektir.

Facebookta en iyi etkileşimi video içerikler almaktadır. fotoğraf veya video paylaşımınıza bir metin ekleyecekseniz mutlaka görsel içeriğinizi desteklemelidir. Bir ürün/hizmeti tanıtımını yapıyorsanız eğer onu açıklayıcı kısa ifadeler kullanmakta fayda var. Sosyal ağlar ile bilinirliğinizi arttırabilmeniz mümkün. Sosyal ağlarda sizinle birlikte rakipleriniz de yer alıyor. Farkınızı gösterebilmeniz önemli bu yüzden sizi özel ve farklı kılan ifadelere mutlaka yer vererek kendinizi en doğru şekilde ifade etmelisiniz. Böylece markanıza olan ilgiyi arttırarak rakiplerinizin de önüne geçebilirsiniz.



Instagram Story(Hikaye) Örnekleri Anlık hikaye paylaşımlarınca kreatif formata dikkat etmelisiniz.

Snapchat uygulaması ile hayatımıza giren anlık hikaye paylaşımları, İnstagramdan sonra facebookta da yerini aldı. Her facebook kullanıcısı facebookta hikaye paylaşımı yapabiliyor. Peki bu anlık paylaşımlar yaptığımız hikaye(story) paylaşımlarında nelere dikkat etmeliyiz?

Facebook Stories, atılan hikayeler en fazla 60 saniye görülebiliyor ve her hikaye 24 saat içerisinde siliniyor. Fotoğraf ve video içerikler tam ekran formatında kullanıcıların anlık paylaşımlarından oluşması düşünülen kreatif formattır. Size ait her şeyi, ürün/hizmetleriniz için oluşturduğunuz kampanyaları duyurabilirsiniz.

İlgi çekici görseller ile kullanıcıların ilgisini çekmelisiniz. İlgisini çektiğiniz kullanıcıların bir kısmı mutlaka sizinle iletişime geçecektir. Bu durum satışlarınızı ve marka bilinirliğinizi olumlu yönde etkileyecektir.

Facebook Story Örnekleri Facebook Story Örnekleri Facebook Story Örnekleri


Facebook Özel Gün Paylaşımları Ortak acı ve sevinçlerde paylaşım yapmak oldukça önemlidir!

Facebook paylaşım planınızı hazırlarken özel günleri sakın atlamayın. Özel günler, bayramlar, ortak acı ve sevinçler konusunda mutlaka duyarlı olun ve böyle günlerde paylaşım yapmaya özen gösterin. Günün anlam ve önemine özel olarak hazırlayacağınız paylaşımın tasarımı, kullanacağınız fotoğraf mutlaka özel güne uyumlu olmalıdır. Doğru zamanda anlık paylaşımlar sosyal medya platformlarında çok önemlidir.

Anı yakalamak, o güne ve markanıza uygun olması çok önemlidir. Gösterdiğiniz hassasiyeti kullanıcı kitlenize mutlaka hissettirmelisiniz.



Facebook Paylaşımları İçin İdeal Saat Aralıkları Nedir? Facebook paylaşımlarında zamanlama çok önemlidir!

Facebookta en iyi etkileşimi alabilmeniz için ideal saat aralıkları profilden profile değişmekle birlikte daha fazla beğeni kazanmak için kendi kullanıcı kitlenizin aktif olduğu saatlere dikkat etmelisiniz.

Yüksek etkileşimi için içerik kadar paylaşım yapılan saat dilimleri de etkili bir faktördür. Peki alınan istatistikler doğrultusunda bir genelleme yapmak gerekirse facebookta en etkili paylaşım saat aralıkları nelerdir?

Yapılan araştırmalara göre kullanıcılar facebooku en yoğun Çarşamba günleri, paylaşım için en kötü günler ise işlerin yoğun olduğu Pazartesi ve insanların dinlenmeye çekildiği Cumartesi ve Pazar günleri.

Facebook paylaşımları için ideal saatler sabah işe gidiş olan 06.00- 08.00 ve dönüş olan 17.00-19.00 olarak belirtiliyor. Facebook için en kötü paylaşım saatleri ise 22.00 – 04.00 olarak belirtiliyor.

Kısacası sadece facebookta değil tüm sosyal platformlarda yapacağınız paylaşımlar için her detaya özen göstermelisiniz. Size en uygun paylaşımlarla etkileşimlerinizi arttırabilir, müşteri ilişkilerinizi sağlamlaştırabilir, marka bilinirliğinizi arttırabilirsiniz.

Son olarak, facebookta popüler olmak kolay bir iş değildir. facebookta ulaşmak istediğiniz hedef için bir sosyal medya uzmanı ya da sosyal medya ajansından hizmet almanızda fayda var.



Etkili facebook paylaşımlarında dikkat etmeniz gerekenler saymakla bitmeyecek olsa da özetle, video içerik paylaşmaya özen gösterin, hazırladığınız metin mutlaka kısa ve görsel içeriği destekleyici şekilde olsun, yapılmamışı yapın, görülmemişi paylaşın. Paylaşımlarınız için zamanlamaya özen gösterin, kullanıcı kitlenizin en aktif olduğu saatlerde siz de aktif olun ki etkileşimi yakalayın. Detaylarda boğulmayın, bırakan profesyonel sosyal medya uzmanları facebook hesabınızı sizin için, en uygun şekilde yönetsinler!

Bu hizmetimiz ile ilgili daha fazla bilgi sahibi olmak için ( 212 ) 347 33 11 nolu telefondan bize ulaşabilir veya
info@ata.com.tr mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Hızlı İletişim
Hızlı İletişim+90 212 347 33 11info@ata.com.trTeklif İste
Teklif İste